Herkese merhaba.makinede ne zaman bulaşık yıkayan hep kokuyor bir turlu çözüm bulamadım.klorak domastos ve fairy platinum plus kullanıyorum ama hep kokulu çıkıyor.2 haftada 1 makine temizleyiciyle yıkıyorum.rafindada koku giderici var.makinem siemens.bi öneresi olan var mı deneyipte memnun kaldığı çözümler var mı😩😩