Hanımlar bir sorum olacak. Oğlum 2 yaşında ve genel anestezi ile sünnet olacak. Devlet hastanesinde sünnet yaptırırsak, anestezi odasına annesi girebiliyor mu? ( anestezi alana kadar ) Yoksa hemşire çocuğu kucağımızdan alıp gidiyor mu? Bilgisi olan yazabilir mi? Şimdiden teşekkürler. Bizim ikametimiz Eskişehir ve Şehir Hastanesini düşünüyoruz.