Merhaba hanımlar 😊 6 ay önce doğum yaptım hamileykende doğumdan sonrada kan verdiğimde b12 vitaminim düşük, kolesterolüm yüksek ve guatr çıkmıştı. Asıl konum B12 vitamini için ilaç kullanmak zor geliyor daha doğrusu unutkanlık olduğu için kullanıp kullanmadığımı unutuyorum. Kesin çözümü olan bir şey varmı bildiğiniz iğne mesela veya daha hızlı sonuç veren bir tedavi