Tobby19 Merhabalar; Buzlukta titizlikle sağıp kurallara uygun şekilde biriktirdiğim sütlerim var. Yoğum bakım ünitesinde olan, prematüre, ikiz bebek anneleri, veya ne sebeple süte ihtiyacı olan anne varsa lütfen benimle iletişime geçsin.
VERA19 Tobby19 Demin Ankara ilinden böyle bir post açılmıştı.”Süt Bankası” etiketine tıklayarak son açılan postları görebilirsiniz🤗
Ultraslan40 Tobby19 ben de bir ara bağış yapmak istedim ama mesela atıyorum 4 aylık bebekken sağdığınız sütlerse anca o aydaki bebeklere yararmış, ve bazen bizim sütümüz bebeklerimize iyi de gelse bazı bebeklere mikrop bakteri üretebilirmiş, yoğun bakım doktorumuz öyle demişti bize. Kanser hastası insanlara daha sağlıklı olur sanırım. Allah hayrınızı kabul etsin.💐🌺
Tobby19 VERA19 evet o posta da cevap yazdım. Sütüm fazlasıyla var. O sebeple birden fazla anneye yardımcı olabileceğimi düşündüm🌸