Ağustosta 3 yaşına girecek oğlum. Dün normal oturaklı lazımlıklar varya onlardan aldık alırken beğendi ilgisinide çekti. Hatta orda oturdu. Eve geldik deneyelim dedik anlattım uzun uzun. Zaten hiç bez takmak istemiyodu saklanoyodu büyüğünü yaparken falan. Asla lazımlığa oturmadı. Akşama doğru sadece kıyafetiyle oturdu biraz daha geçince beziyle oturdu ama aslaaaa bezsiz oturmuyor olmaazz diyo istemiyorum diyo gidiyo neler yaptım en sevdiği şeyleri verdim yine olmadı anne bezz takk hadii bezz dedi çok şaşırdım bez istemezdi oğlum oysa. Gecede hiç takmadım bugün 2.gün yine oturmuyor altına yapıyo sürekli hiç sevmiyor istemiyor. Nasıl yapmalıyım yardımcı olursanız çok sevinirim 😑