balpetegimmmm Bebeğim 19 günlük şöyle uygun fiyatlı çekim gücü iyi olan bi göğüs pompası arıyorum. Var mı öneriniz . Webaby manuel aldım hiç çekmiyor elimle sıkımca sütüm geliyor çok şükür ama pompa hiç geçmiyor. Ne önerirsiniz ?
edyr Ebebekten kendi markası olan baby plus elektrikli pompa almıştım. Fiyatı diğer markalara göre uygundu. Gayet de güzel çekiyor