Gsyydbdjm Kizlar 3 aylığızve pişik oldu kızım. Mustela, hametol., bepanthol kullandım ise yaramadı hiç birisi . Pamukla siliyorum doğduğundan beri . Sizin bildiğiniz bir yöntem var mı?
fitmommy Gsyydbdjm bi tanıdığım abla bikaç gün zeytinyağ sürdüm geçti demişti hakiki bulursanız deneyin derim
dertlikerkenez Gsyydbdjm zeytinyağı asitli olduğu için yakar diye düşünmüştüm ama doktorumuz kantaron yağı ya da zeytinyağının işe yarayacağını söylemişti. Bizde üstüne mantar olduğu için deneyemedim ben.
Trilaylay Gsyydbdjm ben zeytinyağ sürüyorum yada sudocream anında geçiriyor. Diğerlerini hergün süreceğime sudocreami bi kere sürüyorum geçiriyor.
Slmrkn Gsyydbdjm kakasini yaptıktan sonra muhakkak yika kurula kantaron yağı sür. Kızım on aylik on aydır bunu yaparım çok şükür hiç pişik olmadi .ilk aylarda çok kaka yapardı günde 3 4 defa yıkadığımi bilirim. Geçmiş olsun
Zeynep_97 Gsyydbdjm canım bizde aynı durum oldu bebekken nerdeysen tüm kremleri denedim geçmedi sonunda zeytinyağ ı kullandım iki güne toparladı. Şuan 1 yaşında halen daha zeytinyağ ı ile devam ediyorum ondan sonra hiç pişik olmadı.
Tanereyluldeniz Gsyydbdjm benim kızım 7 8 aydan sonra pişik olmaya başladı ama ne pişik baya yanık gibi su topluyodu poposu. Ben hep temizleyip hametan sürdüm üstüne pudra döktüm bezini bağladım. Ertesi güne geçmiş oluyo
Gsyydbdjm Sagolun teşekkür ederim hepinize zeytinyagini deneyeceğim insqllah ise yarar . Cok sık kaka yapıyor. Belkide ondan oldu sürekli silmekten.
Sln20 Gsyydbdjm Silmek değil de yıkamanızı öneririm. Ben yıkamaya başladığımdan beri olmuyor pişik. Çiş bile yapsa bezini değiştirmeden yıkıyorum poposunu mustela pişik önleyici sürüyorum. Pişik olduğunda sudocrem kullanıyordum.
Myfamilyy Gsyydbdjm 23 günlük bebeğim var ve pişik oldu zeytinyağını yaktım soğuduktan sonra her bez değiştirmemde kullanıyorum 2 günde etki yaptı şükür daha iyi 😌
Humi Gsyydbdjm dogdugundan beri kantaron yagi kullaniyorum. Lutfen bebeginize biseler kullanirken once dogal yontemlere bakin sifa olacaktir 🙏 aksam surerim sabaha hicbise kalmaz
Anneyimbennn Gsyydbdjm penaten alman kremi demir Kutuda oluyor metro marketde daha uygun cnm bogazının altı pişik oldu sürdüm hemen geçti benim kolum pişik oldu 1 günde geçti dene bence bi
Eylulumsu Kesin ve çok etkili bir yöntem olarak İzotonik su ile temizleyin pamuğa İzotonik su dökün öyle silin üzerine Hamazinc krem sürün 1 2 saat içinde baya iyi oluyor dua edersiniz geçmiş olsun