Senacity doktorlar kesinlikle önermiyo benim doktorum önermedi yani ilaç kullandık geçmedi masaj yaptk geçmedi bi gece emdikten hemen sonra o gözüne sütü olduğu gibi çıkardı gitti bebeğimin gözü dedim ( doktor kesinlikle süt akıtma dedi ) ertesi gün geçmişti ☺️🙏🏻