Maviyesil121212 Kızıma kaliteli, güzel bir scooter almak istiyorum. Araştırmalarım neticesinde içime sinen 2 marka var biri micro biri globber fakat kullananların yorumları çok önemli. Var mi çocuğuna alıp memnun kalan ya da çevresinden kullanan
edalidamodali Maviyesil121212 Globber marka scooter yeğenime doğum gününde hediye almıştım.Tabi o zamanlar model olarak beğenip aldım hiç araştırmadım kullanışlı mı değil mi diye 😂 Ama ablam memnun kaldı, şuan ikinci yeğenim için kullanıyor.🍀
_tospikannesi Maviyesil121212 pahalı ama kaliteli güzel deyince aklıma highwaykick oturaklı scooter geldi bi bak canım 😊
AgentMom Maviyesil121212 büyük oğlum da gloober aldık. Çok güzel fakat parça remini yapmaları çok sıkıntılı ve baya ücret talep ettiler. Tak çıkar yaptığımız yer kırıldı. Sonra voit scooter aldık ışıklı aynısı desem yeridir. 6 senedir kullanıyoruz ve aldığımız mağaza kornası kırıldı mesela hediye verdi. Arka frenin parçası kırıldı tamir edip 50 TL gibi bir ücret aldılar. Şuan 2 numaralı oğlum kullanıyor. Bir bakın isterseniz. Ürün alırken garantiyi sorun mutlaka.
sedaykn Maviyesil121212 Plasmacar var bizde. Kızım şu an 25 aylık henüz pek kullanmak istemiyor. Ama ben bile biniyorum yani çok zevkli 😂 Büyüdükçe sevecektir. Scooter konusuna gelince ben başka marka aldım ama sizin seçtiklerinizden Globberi seçerdim.
Maviyesil121212 Bir de plasmacar hakkında bilgisi olan var mı? Başlık o yüzden oyuncak seçimiydi ama değişmiş neyse, okuyan ve bilgisi olan beni aydınlatırsa çok sevinirim 💐
VERA19 Maviyesil121212 Başlık “hangi oyuncak” buydu.İçeriği oyuncak değil scooter hakkında yazmışsınız o nedenle başlığı değiştirmiştim.Şimdi dediniz marka hakkında ekleme yapacağım.Keyifli forumlar🍭
Maviyesil121212 edalidamodali güvenlik olarak daha önde diğer markalara göre sanırım ve direksiyon tutuşu hakimiyeti çok iyiymiş. Verilen paraya değiyor mu sizce? Sağlam olsun 3 kuruş fazla olsun istiyorum ben de
edalidamodali Maviyesil121212 2017 yılında almıştım ben.Bu kadar değildi ama o zamana göre yine pahalıydı.Ben ilk yeğenim, canım ciğerim diye vermiştim o parayı.Ablam iyi ki almışsın der hep, çok memnun.Değip değmeyeceği birazca tercih meselesi aslında.☺️
Maviyesil121212 GoGirl decathlon la ilgili direksiyonunun fazla oynadığını ve çocuğun denge sağlamakta zorlandığını duymuştum, sizde öyle bir sıkıntı oldu mu?
Maviyesil121212 GoGirl bir de akülü araba yerine plasmacar almak daha mantıklı gibi gelmeye başladı yerini tutar mi sizce
Maviyesil121212 _tospikannesi ay ilk defa duydum pahalıymış bu da ama çok havalı duruyor 😎 dur onu da araştırma listeme ekliyim teşekkür ederim 💓
Maviyesil121212 AgentMom yani o kadar para ödeyip sonrasında madur olmak istemem. Peki iki marka arasında başka kıyaslama yapabileceğiniz bir fark var mi olumsuz anlamda
GoGirl Maviyesil121212 direksiyonu sag sol yaptıgı icin kullanim acisindan aslinda pratik biz de sıkıntı olmadi.eviniz bahceli ise akülü araba iyi ama degilse bence büyük zorluk plasmacar ayaklarin yerde olmamasi direksiyonla ilerlemesi acisindan yerini tutar cokta egleniyorlar onda
AgentMom Maviyesil121212 biz voit ten daha memnun kaldık. Direksiyon tutuşu daha iyi. Hızlı da gitse sağa sola öyle savrulma olmuyor. Yokuş aşağı freni çok iyi. Kademeli arttırım yaptığınızdan boyuna göre ayarlıyorsunuz. Birde sürdükçe tekerlerin ışıkları yanıyor. Çocukların daha çok ilgisini çekiyor.
Maviyesil121212 GoGirl kaç yaşındaydı çocuğunuz scooterı ilk kullandığında ? Evimiz Bahçeli ama Kontrolün bende olmasından ziyade kızımda olmasını tercih ederim, plasmacar çim üzerinde rahat hareket ediyor mu peki yoksa sert zemin mi olması lazım
GoGirl Maviyesil121212 cimlerde denemedik ama bence sert zemin gerekli gitmez cimde.scooter tam hatirlamiyorum ama 3 yaş civarıydı sanirim oncesinde sadece düz giden daha basit sistemli bir scooterimiz vardi