Selam kızlar
oğlum 7,5 aylık hiç durmuyor kucak dışında hep ağlıyor hiç iş yaptırmıyor. Henüz diş çıkarmadı onun derdindemi acaba. Ama kucakta gayet sakin gülüyor mutlu falan.bi hastalığında yok. Salıncağa koyup istemediğim halde tv baksın diyorum orda da durmuyor.eline farklı şeyler veriyorum. 30 sny sonra ilgisi dağılıyor. Perişan oldum. Ne yapmalıyım.