Kızlar merhaba oğlum 11 aylık olacak ve bir haftadır hasta doktora götürdük ilaç falan verdi ama pek etki etmedi, dün kusması başladı akşam yine doktora götürdük iğne oldu az buçuk düzeldi kusması ama hala halsiz,boğazına dokununca elime geliyor bademcikleri nasıl şişmiş 😓 hiç iştahı yok birşey yemiyor iğneden sonra biraz ishal De oldu napacağımı bilmiyorum doktorlar çok önemli görmedi ama ben çok üzülüyorum yavrum nereye kafasını koysa gözleri gidiyor halsizlikten normalde hiç böyle değildir 😭
evde bitkisel falan yaptığınız verdiğiniz şeyler var mı kızlar veya ne önerirsiniz bana yavrum biraz düzelsin diye ??