Yusufali06 Smyrhkn123 aptamil içerisinde bulunan şeker yoğunluğu sebebiyle doktorlar önermiyorlar pek. Yeğenimin doktoru aptamil verme de ne verirsen ver demişti. Çünkü aptamile alışınca ek gıdaya geçiş zor oluyormuş 🤷♀️
Svdkcbyk Smyrhkn123 merhaba en iyi olan mama hipp fakat bütçeyi biraz zorlayan bir mama ☺️ Gine iyi fakat fiyat olarak biraz daha uygun bişi düşünürseniz de bebelac gold