DurununAnnesi12 doğum yapalı 3 ay 13 gün oldu diyet yapmak istiyorum sütümü etkiler diye yapamıyorum leslie yapmak istiyorum görümcem 6 aylık olana kadar yapamazsın diyor leslie kendimi yormadan yapabilir miyim ağrım hiç yok eğilip kalkmam da hiç sorun yok
Kubra_2019 DurununAnnesi12 Sizin fiziki durumunuz kaldırıyorsa yapın derim. Ertelemeyin kilolar sonra gitmesi ağır oluyir. Diyet içinde sadece emzoriyorsaniz bebeğinizin sütünü etkilemeyecek şekilde yapım derim.
Elissa_S DurununAnnesi12 benim kızım 1 buçuk aylık ben doğduğundan beri hiç normal yemek yediğimi hatırlamıyorum sadece su ve süt arttıran çay içiyorum sütüm yeterli oluyor bence fazla yemekle alakalı diyil süt yeterli sıvı almakla alakalı
DurununAnnesi12 Kubra_2019 ara da mama da veriyorum kızıma iki defa bu 3 gündür yemeğimden kıstım küçük kaselerde yiyorum hamur işi yemiyorum eskisi kadar şekeri bi türlü bırakamıyorum sanırım meyveyle bırakacam teşekkür ederim cevabınız için
Kubra_2019 DurununAnnesi12 Rica ederim şeker hamur ekmek beyazlar zaten sağlığımızı etkiliyor. Bence bunlar gider geriye sağlıklı beslenme derseniz daha çok motive olursunuz kilo vermek için değilde sağlıklı yaşama geçiyorum demek hayat tarzinizi bu şekilde devam ettirmek daha kalıcı olur başarılar 👏👏Siz yaparsınız basarirsiniz😊
DurununAnnesi12 Elissa_S aynen şunu ye süt yapar ama yemekten çok su tükettiğim de sütüm çoğalıyor benim
DurununAnnesi12 Giizz bi deneyim ağrım sızım olmazsa devam ederim ağrım olursa diyet yaparım teşekkürler yorumunuz için 😊
Sb123sb DurununAnnesi12 sağlıklı beslenirseniz hem sütünüzün kalitesi artar hemde kilo vermeniz kolaylaşır ben karbonhidrat tatlı ne varsa yiyordum sütüm çok olsun diye ama hiç bir işe yaramıyordu hatta sütümü sağdığımda su gibi çıkıyordu şimdi düzenli ve protein ağırlıklı beslenmeye başladım hem sütümün kalitesi arttı hemde kilolar yavaş yavaş gitmeye başladı sizre bi deneyin derim
Sb123sb DurununAnnesi12 karatay diyetini araştırabilirsiniz liste olmuyor zamanında 25 kg vermiştim bu diyet ile