Arkadaşlar merhaba bebeğim 2 Ay 19 günlükk sütüm yeterli gelmediği için hem meme hem mama ile besleniyor dalar ne meme emdikten sonra nede mama içtikten sonra gazı pek çıkmıyor ne kadar vurursam vurayım sırtına çıkmıyor bir öğünde çıksa sonraki diğer öğünde çıkmıyor bende artık çocuğuma acıyorum beli kırılacak vura vura yazık diyorum vazgeçiyorum bi süre sonra bakıyorum kendiliğinden çıktığı da oluyor ama genellikle zor gaz çıkıyor Veya bazen altından çıkardığı oluyor gazını. Şunu merak ediyorum ne zamana kadar bebeğimin her öğünden sonra gazını çıkarması için sırtına vuracam ?😔 kaç aylık olunca bırakıyoruz artık patpatlamayı ?? Ruhum sıkılıyor artık gaz çıkmıyor ne kadar da yapsam olmuyor çocuğuma eziyet 😣