pandemibebegi Aslında bir çok nedeni olabilir, hormonlardan kaynaklı olabiliyor, stres, mevsimsel değişiklikler, derinin kuru olması da etkileyebiliyor. Şampuan değişikliği yapamıyorum ben mesela, yaptığım zaman kaşıntı bende de oluşuyor. Belki şampuan değişikliği yaptıysanız etkilemiş olabilir. Bir de gerçekten doğum sonrası bir döneme kadar saç dökülmesi yanısıra çabuk yağlanma, kaşıntı gibi şeyler yaşanabiliyor hormonların etkisi ile. Sizi rahatsız edecek derece de ise bir baktırın, Belki rahatlatacak bir ilaç, şampuan gibi bir şey önerir doktor.