zeome merhaba hanımlar istanbul anne akpili için başvuru yapmaya calısıyorum ama alma hakkınız yoktur dıyo uygulamada tuzla ıstanbuldayz alabilmek ıcın ne yapmam lazım kızım 8 aylık dahaca
Momn zeome ben internetten başvurdum evime kadarda geldi 4 yaşından küçük çocuğu olan annelere veriliyor diye biliyorum. Beyaz masaya gidip sorabilirsiniz
SeherRonyaMelek zeome bir süre sonra tekrar deneyin bende yaptım ilk başta olmadı 1-2 saat sonra tekrar girdim siteye oldu
TosbikAnnesi1 Emir123ali merhaba bilginiz varmıdır acaba yeni İstanbul’a taşındık ikametimizi henüz alamadık başvuruda ikamet şartı varmı
YazarAnne Bende başvurduğumda kimlik çıkmamıştı henüz başvuru hakkınız yok yazıyordu. Kimlikten sonra tekrar denedim bu sefer oldu. Gidip aldım daha sonra
Emir123ali Minikkusuumm anne kartı yazı internede çıkıyor zaten ben beyz masadan hemen aldım resim 25 tl kimliğinizle gidiyorsunuz cevahir avm önünde var size yakın olan yerden alabilirsin
Momn Minikkusuumm Google a İstanbul kart başvuru diye aratın ilk siteye girin istanbulkart diye başlayan site