Aselimmm47 Ultraslan40 bende aynı şekilde merak ediyorum umarım kullananlar çıkarda ona göre alıp almayacağımıza karar veririz
Ultraslan40 Aselimmm47 vallahi ben şimdi sipariş geçiyorum, tatmin oldum şahsen. Zaten yorumları da çok iyi.
Vanilya Ultraslan40 Harika bişey elim kolum. Dün yüzünü çarptı şişti mosmor sürdüm dünden beri bugün bişeyi yok geçti.
Ultraslan40 Vanilya şimdi ben de sipariş verdim canım çok teşekkür ederim hemen kullanmaya başlayacağım, biz de de maalesef yara bere eksik olmuyor.
Vanilya Ultraslan40 Aynen ya bizde de öyle. Hemen canım sür mesela sonra 4-5 saat sonra yine sür. Akşam yatarken tekrar derken geçiyor.
Ultraslan40 Vanilya ayyy çok teşekkür ederim canım benim, bir de güneş sütü ya da kremi araştırıyorum var mı tavsiyen? Sırf almış olayım diye chicco aldım ama içim rahat etmedi yine de.
Vanilya Ultraslan40 Canım ben bayağı bir marka aldım denedim. Minoris,mustela,trukıd,lancaster,Incia bunlaeın içinden minoris lancaster güzel. Sütü almadım. Sprey şeklinde incia aldım
Annesirintugceuzun Ultraslan40 Kızım yüzüstü düştü bahçede. Burnu yaralandı ve kanadı. 1 hafta içinde tamamen iyileştirdi. Kabuk bile olmadı nerdeyse. Çok memnun kaldım. 👌
Ultraslan40 Annesirintugceuzun ay çok mutlu oldum gerçekten, istediğim yorumları almak mutlu etti. Az evvel sipariş verdim az da ben överim.☺️
Annesirintugceuzun Ultraslan40 Umarım kullanmak zorunda kalmazsınız. 🥲🙏 Ama zorunda kalırsanız gerçekten iyiki diyorsunuz. 👌
iamthed Ultraslan40 Ben daha yeni aldım ama kullanmadım henüz. Trendyol’da 15,6 gr olanı 170’ti. Ben aynı boyu dermoeczanem’den 126 TL’ye aldım, aklınızda bulunsun
Ultraslan40 iamthed çok teşekkür ederim az önce hepsi buradadan indirimle kargo dahil 120₺’ye aldım. Aynıya denk geldi sanırım☺️
Ultraslan40 Annesirintugceuzun Allah razı olsun güzel temenniniz için fakat söz konusu benim oğlumsa maalesef morlukların ardı arkası kesilmiyor. Siparişi oluşturdum, desteğiniz için teşekkürler.☺️