Alya2018 Bebeğim bugün 40 günlük göbek deliğinde dışa doğru çıkma var araştırdım 6 aya kadar kendiliğinden geçiyor yazıyor okuduğum yazılarda çok endişeliyim haftaya salı günü için randevu aldım birde sizlere sormak istedim bizimle aynı sorunu yaşayan var mı nasıl bir yol izlediniz ne yapmam gerekiyor 😢
AzraM Alya2018 Canım benim kızımdada vardı.2 aylık kontrolünde doktoruma sormuştum göbek fıtıgı dedi korkulacak bişey olmadıgını zamanla geçtiğini çok ıkınmaktan oldugunu söylemişti .kızım 4 aylık gittikçe azalıyor .
YEEK Alya2018 biz de 50 günlüğüz çok dışarıdaydı kızımın göbeği kilo aldıkça içine girmeye başladı Dr korkulacak birşey olmadığını fıtık olmadığını söyledi
Sibela Alya2018 benim oğlumunda kabızlıkla başladı göbek fıtığı doktorlar bir yaşına kadar geçer diyor. Bastırdığında içeri giriyorsa sertlik morarma yoksa ve bebeğe ağrı yapmadığı sürece sorun yok dedi doktor.
YEEK Zuayve hemen doktora götürün benim kızımın da öyleydi 1-2 saniyelik bir işlemle yakıldı. Gümüş nitratla bir daha hiç olmadı
Aycannn Zuayve doktora götürün biran önce göbek bağı düştükten sonra kanama olabiliyor bazı bebeklerd bi iğne yapılması gerekiyor
Pnrdnzysfars Benim oğlumda da oldu merak etme geciyor suan 4 aylığız 3. Ayda inmeye basladi simdi cok şükür icine girdi
Zuayve NaimeYilmaz söyledik fotoğrafını attık doktor dedi telaslanmayin yani böyle akıcı bir şey değil sadece görünürde var sıvı. Gazlı bez koyun dedi kurur yarın yine götüreceğiz doktora ama
Zuayve MTkutay canm doktora söyledik fotoğrafını çekip attık telaslanmayin gazlı bez koyun dedi kurur