Her iki oglumun da doğduğundan bu yana kansızlık sorunu var ve malesef bir türlü sünnet olamadılar biri 3 bucuk yasında digeri 17 aylık. Ne olacak bu cocukların hali bilmiyorum, cok gecikti her gittiğim doktor once kansızlık sorunları giderilsin oyle sünnet ederiz diye diyee bu yaşa kadar geldik gerçekten kansızlıgı olup sünnet ettireniniz oldu muu?? Cünkü ciddi manada cok zor olacak benim için 😑