Esrans Kızlar bana moral verin çok panik oluyorum tek başımayım ve iğne oldu şimdi ağlıyor bekliyorum uyuşması için 😑
Ultraslan40 Esrans ah iki ay sonra ben de yaşayacağım, deneyimlerini bekliyorum. Elinden sımsıkı tut, eğer uyanık yapılıyorsa sevdiği bir video açabilirsin sakinleşmesi için. Oldu da bitti maşallah. 🧿☺️
annekuzusuuuu Esrans allah yardımcınız olsun inşalalh hemen iyileşir bizde 6 gün önce olduk şuan çok şükür herşey yolunda ilk gün zor geçicek sadece mutlu olduğu sevdiği şeyleri yapın 🌸
Zelisblt @Esrans s#12567384 kazasız belasız çabucak atlatırsınz inşallah. Sünnet olana Hayırlı olsun mu denilir geçmiş olsun mu 😃
Keskeuyusamm Kuzum geçip gidecek merak etme bütün erkek bebişlerin olduğu şey Allah başka bir şey için düşürmesin oraya. Sen annesin ona en iyi gelecek kişi sensin sen güçlü ol ki oğlun hissetsin
Esrans Ultraslan40 Tşk ben panik oldum ilk çok ağladı iğne olunca sonra mama verdim sakinledi uykusu geldi sünnet esnasında çok ağladı muhtemel uykusuz kaldığı için dikiş sırasında sakinleşti arı vız vız eşliğinde bitti çok şükür eve gidince bakalım süreçlere ☺️
Esrans annekuzusuuuu tşk ederim size de hayırlı olsun elim ayağım dolandı yalan yok şimdi uyuşuk yemek yedi uyudu da uyuşukluk geçince nasıl oluyor bir de ilaç vermedi baticon sürün her bez değişimde bir de ağladığı zaman calpol içsin dedi
Mom087 Esrans panik yapmayın kendi oğlum yegenlerim eşimin yeğeni hepsinde başlarında ben vardım sünnet olurken biseycik yok annesi şimdi ikiz oğlanlarım var onlarda sünnet olacak Allah’ın izniyle stres yapacak bişey yok onu sevin öpün yanında olduğunuzu hissetsin geçici birşey 🤗
annekuzusuuuu Esrans her doktor farklı demekki Bizimki de 5 gün sargıda kaldı şişmemesi için bizde sargı çıkana kadar krem falan sürmedik doktor öyle dedi bi tek calpol ver dedi kremini dün sürmeye başladık sen sakin kalmaya çalış bez değiştirirken falan çok ağlaya bilir geçmiş olsun damatliginida görün insalah 🌸
Aysegull1902 Esrans canim benimde ailem uzakta esim gece geliyor 1 hafta once sunnet ettirdik korkma sadece o ağlarsa sabirli ol biraz temizligi beni zorladi hani pipiye kaka gelirse hemen suyla temizledim kremlerini guzelce sur ve ilk iki gun 8 saat arayla calpol verdim 3.gün atlattı çok sukur
Esrans Aysegull1902 Allah razı olsun bize krem vermedi doktor baticon sürün dedi ıslak mendil kullanma dedi bir de pişik kremini direkt sürme yanar dedi bu şekilde
Aysegull1902 Esrans evet hiç bi şekilde ıslak mendil sürme canım kaka değerse de hemen pamuğa ılık kaynamış sudan batır oraya sık bi de ben 2.gün ılık suya sokmuştum orasını baya rahatlattı karton bardakta 3 gün kullandım
Esrans Aysegull1902 Ebet disk pamuk kullanmaya başladım bardak koydum aşırı yamuldu sünnet kilodu da aldım ama çok ağlıyor elim ayağım dolandı hepten
Esrans annekuzusuuuu Ağlıyor çok fena sadece bezle dedi de ben de batikon sürüp sünnet kilodu mu giydirsem bardak da koydum ama çok ağlıyo veya gazlı bez mi kapatsam
annekuzusuuuu Esrans bardak bende koydum ezildi bizim yarada açıktı batikon mikrop kapmasın diye sureceksin zaten yarına daha iyi olacak biz 2 saatte bir ağrı kesici verdik ilk cisi yaptı mı