Seymaaaaa Merhaba arkadaşlar NG enjoy Sapanca otel için yer ayırmayı düşünüyorum ama 1bucuk yaşında bir bebekle giden var mı otelin bebek icon imkanları vs. Nasıl memnun kaldınız mı.bebegime yemek falan sizce ayarlayabilir miyim rahatlikla
Cheddar Seymaaaaa iş için konaklamalı kalmıştım. Tabi o zamanlar çocuğum yoktu ama lüx bir hotel. Açık büfesi zengin. Zaten 1.5yaşında olduğu için beslenme açısından sıkıntı olacağını düşünmüyorum
Seymaaaaa Cheddar teşekkür ederim yani saatli bir beslenme düzenimiz var o yüzden biraz kafam karıştı bakalım ne yapicam