Merhaba güzel anneler.
kızım 32 aylık şuan. Havalarda ısındı ve hemen tuvalet eğitimine bugün sabah itibariyle başlamış bulunmaktayız. Sabah uyandım ve bezini çıkarttım attım. Anlattım herşeyi. Hem klozetimiz var hemde kendi klozetimiz için aparatımız var. Kızımın klozetini bizim klozetin yanına koydum. Saat başı klozete götürüyorum gelmiyor. Gelse de oturmuyor sinirleniyor. Hayır diyor. Sabahtan beri 6 kere çiş yaptı 6sı da yerlerde. 1 kez bile çişini söylemedi. Hep yaptıktan sonra anne çiş dedi. İlk günümüz biliyorum çok şey beklememem lazım ama süreçler nasıl ilerleyecek ne olacak lütfen bana fikir verin yardımcı olun. Yanlış yaptığım veya eksik yaptığım bişey mi var