Zynp0101 ben de civil.den almistim. sezaryenden sonra koltukta oturarak uyuyunca boyun yastigi olarak kullandim 🤣 simdi yatabiliyorum ama hic emzirme yastigi olarak denemedim , bakalim insallah denerim bir gun 😁 siz yine de alin, isleve takilmayin, her turlu is gorur 🤗