Mahbuss merhaba, 7 aylıkken emerek uyumayı bırakmaya başladık, sürecimiz 2 hafta kadar sürmüştü, benim avantajıma oğlum emzikte alıyordu.
3-4 gün oğlumu takip edip uyandıgı saatleri tespit ettim. 3 aşagı 5 yukarı hep aynı sürelerde uyanıyordu. Öncelikle uykuda emmeyi öğrettim, önce ne olduğunu anlamıştı 1-2 gecede öğrendi. 3-4 gece o uyanmadan saat yaklaşınca ben kalkıp emzirdim uykudayken. Uyku döngüsünü atlatmış oldum, o sürede oğlum 2 kez uyandı, emmek istedi emzik verdim. Sonraki 3-4 gece bir emzirdim, bir hafifçe kımıldattım, pijamasını çekiştirdim… uyku döngüsünü atlaması için. Sonra da rüya öğününe döndüm. 23.00-24.00 aralıgında ve 03.00-03.30 aralıgında emzirdim. Sonraki günlerde ise yine kemikleşmiş bir saatte uyanıyorsa, bir ara sürekli 02.00 civarı uyanıyordu, hemen yarım saat öncesine rüya öğünü ekledim ki o alışkanlığı kırılsın.