elifkarpuz Merhabalar, bebeğim 4 aylık poposundan uyluk kısmına kadar bebek bezi egzaması olmuş.Canının yandığına dair bir tepki göstermiyor ama kıpkırmızı ve kabarmış😞Bu durumu yaşayan, rahatlatıcı bir tedavi öneren var mı aranızda🙏🏼
Ogulcan elifkarpuz canım kremi doktorunuza danışın bazı ilaçlı kremler cildi hassassa zarar verebilir poposunu bol bol kola canım silersen canı yanabilir
Deletedmom0099 hamazinc krem kullanabilirsiniz, bez markasını da değiştirin hatta ıslak mendili de mümkünse
elifkarpuz Ogulcan evet haklısınız, ıslak mendili bıraktım şimdilik pamukla siliyorum ya da yıkıyorum.Çok teşekkür ederiz 💐