Sandall_ Kızlar emziryorum oğlumu ama sürekli hastalanıyorum bağışıklık sistemim çok zayıf sanırım ne kullanmak gerek kullanıp mennun kaldgnz
eceunverkanra Sandall_ Cok gecmis olsun🌸 omega kullanmanizi tavsiye ederim muhakkak, c vitamini alabilirsiniz bir de hamilelik doneminde kullandiginiz vitamini emzirme doneminde de kullanabiliyorsunuz.
Sandall_ Ayserose61 bir ay üstüne aynı oldum bej boğazlar sis öksürük bi yandan burun akiyo hapsuruk :/ bilmiyorum yaaa enfeksiyon mu var acaba
Ayserose61 Sandall_ bende aynı oluyorum sütüm alınca oluyor genelde ben ilaç kullanman düzenlemedm bebeğim de alerjik bağışıklığı. Çok düştü