Merhaba arkadaşlar vücudumda kabarıklar oluşuyor bir bakıyorum geçmiş sonra başka başka yerlerden çıkıyor kaşınıyor deli oluyorum 2 ay 8 günlük bebeğim var alerji mi bilmiyorum bu güne kadar hiç başıma gelmedi hastaneye de gitmek istemiyorum salgından dolayı başına böyle birşey gelen var mı hiç