Asafmomm oğlunuz mu böyle yapan ..Benim oğlumda böyleydi çünkü sizi çok çok iyi anlıyorum :( eşimin gelmesini ya da uyku saatini iple çekerdim uyusun diye gözüne bakardım :( Gerçekten mizacı öyle oluyor böyle çocukların ..Kızım var birde 11 aylık kendini oyalıyor mesela..oğlum asla asla öyle değildi ….Ama şunu iyi gözlemleyin seslere karşı hassas mı, kıyafet değiştirince nasıl tepki veriyor ,eşyaların yer değiştirimesine tepkisi nasıl çokk çokk ağlıyormu, başka insanları yanına yaklaştırıyor mu?
Duyusal hassasiyeti varmış benim oğlumun mesela..bunlarda bizi çok çok yordu yıprattı..