Girlpower homosapiens olur ben de o kilolarda başlamıştım 2 numaraya şu an 4.5 aylık 7.150 gr hala 2 numaradayım 5. Ay itibariyle 3 numaraya geçerim :)
Senacity homosapiens bnce 3 numara bile olabilir. Diğer türlü dar oluyo. 10 kiloyuz 9 aylığız ve 6 numaradayız. Diğer türlü göbeğini çok sıkmış oluyoruz. Sizinki küçükse küçüklüğünde en rahat kullandığım külot bezlerdi. Normal bezlerde taşarken külot bezlerde taşmıyodu.
Svdkcbyk homosapiens 2 almayın 3 alın daha rahat olur ben preminum care kullanıyorum kızıma dogdundan beri 5 kilodan sonra 3 e geçtim çok daha rahat oluyor
Svdkcbyk homosapiens suan 6.250 gram 3 aylık 3 numara kullanıyorum hatta önümüzdeki aya 4 e geçmeyi düşünüyorum
BademsMam zeynepduha hiçbirşeyi önermiyorlar ki 🤣 yakında çocuklar poposuna poşet bağlıcaz 1990 lar gibi 🤣
Melankoli zeynepduha nereden araştırdınız şimdi baktım yok öyle bir şey. Kendi sitelerinde de hiçbir ürünlerinin içeriğinde alkol ve benzeri olmadığı yazıyor. İçeriği hala en temiz bezlerden biri Prima.
havana1 Bebeğim 6 aylık 3 numara kullanıyoruz bezden de çok memnunuz.İncecik bebeği rahatsız etmiyor çişi emmesi çok iyi sızdırması da yok bi kaç bez gördüm başkalarında çok kalın kaba geldi bana o yzden hiçte değiştirmedim.