homosapiens ben kullanıyorum canım memnunum aptamil kullandım çok kötü gaz yaptı bebelac gold kullandım kabız yaptı bir hafta kakasını yapamıyordu müdahe ediyorduk öyle yapıyordu evolvia ya geçtik iki günde bir yapıyor kakasını tek problemimiz kilo alması kilo alamıyor ama yapısıyla alakalı sanırım diğer mamalarda da alamıyordu😞