Serpilikrahacer Merhaba sevgili anneler 😍🤗 humana anne sütü arttırıcı çayı kullanan oldu mu yorumlarınızı alabilir miyim 🥰🥰🌸
BATURALisMOM Serpilikrahacer bende hiç işe yaramadı ama ben sağımla cogaltmaya calisiyodum bebeğim emmiyodu belki de ondandir. Çoğalmadi 1 damla bile farketmedi.
iki_prens_annesi Serpilikrahacer bn ilk oglanda icmistim gayettte memnundm suan kullanmiyom ama bana yaramisti 🤗
Serpilikrahacer Cevaplarınız için teşekkür ederim 😊Bebekler de gaz problemini de çözüyormuş böyle bir durumla karşılaşan oldu mu 🤗