Merhabalar kızım 4 gün sonra 1 yaşına girecek ve doğduğundan beri memeye aşırı düşkünlüğü var son zamanlarda beni çok yıpratmaya başladı emzige maalesef alıştıramadım beni emzik gibi kullanıyor normal oyun bile oynayamıyoruz sürekli eli göğsümde ve sık sık emmek için geliyor yemek yedikten sonra da aynı şekilde emmeye devam ediyor ne kadar yerse yesin. bu konuda tavsiyesi olan annelerden yardım bekliyorum ise başladığımda da böyle alıştırılmış bizim için iyi olmayacağını düşünüyorum çünkü hicbir şekilde unutmuyor sürekli kucağımda nasıl biraktirabilirim onu üzmeden aglatmadanneler yapabilirim lütfen yardım