Kizlar selam. Oğlum 3 ay 25 günlük. İlk 15 günden sonra saat kurup kalkmayi bıraktım gece o zaten 2 saatte bir acıktı uyandırdı beni. Ama son 20 gundur falan geceleri uzun uyuyor. 4 5 saat araliksiz uyuduğu icin sesimi cikartmadim kaldırmadım. Bana da iyi geldi bu uyku. Fakat 3 gundur falan 7 8 saat uyumaya başladı. Hatta gece 3 gibi yattik gözümü bi açtım saat 12.30 😳 yataktan nasıl firladim bilmiyorum. Resmen 9 saat aç kalmış. Napsam gece yine alarm kursammi. Bu arada sadece mama içiyor. Cok kararsiz kaldim. Doktor uyandırma biri seni uykudan kaldirip yemek yedirse hosuna gidermi uyuya uyuya büyücek demişti..ama heralde 9 saat uyucagini tahmin etmemiştir 😅😅