Gokcetutkunn Kızlar kızım 10 aylık kolunda egzama olduğunu farkettik ve doktora götürdük doktorda aynısını söyledi ve bi krem verdi neyden olabilir ve başka iyileştirme yöntemleri bar mıdır size sormak istedim başına gelen varsa yardımcı olabilir mi
Ozdmrkbraa Gokcetutkunn benim bebeğim 6 aylık yaklaşık 2-3 aydır yüzünde var be geçmiyor coresatın pembe kullanıyorum öpünce artıyor doktor yasakladı ama beni dinleyen yok güneşle direkt temastan sakının rüzgardan koruyun kuru kalmasın kuru kalınca üstüne birde kaşınıyor çok zorlanıyor bebekler bebeğimin ki alerjiye bağlıymış
Ogulcan Gokcetutkunn canım eğzemaya çözümü topicremle çözdüm ve çok iyi geldi egzema kuruluğu sevmez ve bu kremin nemlendirici oranı çok yüksek bu arada lütfen ilaçlı olan kremleri tavsiye üzerine kullanmayın doktorunuza danışın
Kubranurrr Ogulcan Allah şifa versin inşallah u Rahman hepimizin yavrularına canım kullandığınız kremin resmini atarmisiniz
Ogulcan Gokcetutkunn valla bize çok iyi geldi canım benim bebeğimin süt alerjisi var özel mama kullanıyoruz ayaklarımız ve bacaklarımız cildi hassas olduğu için hep tekrarlıyordu bunu denedik bir hafta da bitti çok şükür ek gıda da yoğurt denedik 3 gün sonra yüzümüz hep kabardı tekrar sürdük şuan kaybolmak üzere çok şükür bu kremi mustelanın kremi gibi düşünün o kalite de ama bu ürün eğzemalı bebekler için kesinlikle ilaçlı krem değil