Lavinia07 tabi ki sizden bebeğe geçer çok dikkat edin yediklerinize ,bu zamanda başlıyor gaz sancıları bizimde krize girer gibiydi doktorunuza danışın damla isteyin derim rahatladik biraz biz ,sütünüz peki baktınız mı Geliyor mu ,belki tam alamıyor ondan olabilir benim de sütüm yetersiz alamadığı zaman ağlayıp kızarıyor aynı şekilde,o yüzden mama ile destekliyoruz