Momoflittlesugarbaby Kızlar merhaba 350 tl 1 yaş doğum günü için pahalı bir rakam mi sizce bayram da giyer die düşünüyorum ama :D
Minikuzu Momoflittlesugarbaby bence baya fazla sırf fotoğraflarda güzel çıksın diye alınıyor bir daha giyilmiyor
Nurcan03 Momoflittlesugarbaby saten kumaştan elbiseyse çocuklar pek fazla giyemiyor söyleyeyim. Biz sadece fotoğraf çektirirken belli süre giydirip çıkartmıştık. Hele de sıcakta çok bunalıyorlar. O yüzden bayramda giydirmeniz biraz zor.
ilknurgoksu Momoflittlesugarbaby elbisenin markasına modeline göre değişir bence fiyatı. Ama genel olarak normal bir elbise zaten 100₺ modelini beğendiyseniz alın 🧚🏻♀️
Duyulurum Momoflittlesugarbaby o fiyata ben sezonluk alışverişini yaparım aradan doğum günü elbisesi de çıkar rahatlıkla…
Momoflittlesugarbaby Evet haklisiniz aslında bana da pahalı geldi ama vintage tarzı bir şey istiyorum var mı bildiginiz uygun bir diken sayfa önerisi vs?
Sevgilimmm Momoflittlesugarbaby Le mabelle sitesinden beyaz fistolu elbise aldım çok gösterişli olsun istemiyordum..elbiseyi çok sevdim ben
Deletedmom0099 Mom0970 trenyoldan benimki bu https://ty.gl/ylpyvznm satıcıda her türlü çeşit var bakabilirsiniz