Meli bizim gaz problemimiz 1 buçuk aylıkken bitmişti kaka yapamadığı zaman ağlıyodu sadece yardımcı olarak yaptırıyodum uyku düzenimiz de güzel gece 11 12 gibi uyuyup 4-5 gibi uyanırdı emip yine uyuyodu günde 3-4 defa da kaka yapardı dün sabah sadece 1 defa yaptı bide akşam erkenden uyudu sabaha kadar sadece emmek için uyandı normalde erken uyuyunca 12-1 gibi bidaha uyanıyodu dün öyle bi aksilik olunca Korktum