Ruyaninannesi Selam anneler , kızım 12 günlük göbek bağı kurudu ama henüz düşmedi bu sabah baktığım da çevresinde kanama var . Bu normal mi? Doktoru aradım ulaşamadım
Polikistikannee Ruyaninannesi Normal canım oğlumun da düştükten sonra zibinina damla damla kan geldi sağlık ocağına gittim gösterdim k vitamini yapilmasi lazim ama biraz daha bekle normal dedi 1 haftaya geçti
Polikistikannee Ruyaninannesi Bize de yaptilar da aile hekimi tekrar olabilir dedi bekleyin dedi cok fazla sizinti seklinde yoksa sadece damla damla zibina bulasiyosa korkulacak bisey yokmus iyilesiyomus
Ruyaninannesi Polikistikannee koptu kopacak duruma geldi canım simsiyah olmuş yarın sağlık ocağına götüreceğim bir bakalım
Alya2828 Ruyaninannesi enfeksiyon kapmış olabilir aynı durumu yaşadık alkolşü solüsyonla etrafını temizlerseniz düzelenecektir tabi doktoruna bir danışın derim görmesinde fayda var
Ruyaninannesi Alya2828 batikon sürdüm yarın da sağlık ocağına göstereceğim inşallah sıkıntı bir durum değildir 🥺