Hanımlar merhaba 35 haftalık hamileyim bu sabah mideme giren krampla uyandım halada devam ediyo ama sürekli değil ara ara bacaklarımda ağrıyo bebek hareket ettikce karnım yırtılacak gibi acıyo bu 2.ci gebeliğim doğum sancısı değil bence napmalıyım hastaneye gitsemmi yasak var nasıl gitcem onuda bilmiyorum