Prs bizde 33 günlüğüz. 15 gündür yalnızım gece gündüz hemde eşimde yok yanımda. kahvaltı akşam yemeği hiç bişey yapamıyorum yiyemiyorum. sabah emzirirken bi yumurta kaynatabilirsem bi tek onu yiyebiliyorum. bizde sürekli memedeyiz. sağlık ocağındaki hemşirem 40 gün ne zaman isterse meme ver dedi. bu arada bizde mama takviyesi yapıyoruz 90 yada 120 cc içiyor günde 2 yada 3 sefer üstüne mutlaka meme de emiyor. 40 ımız cıktıktan sonra bende iki saatte bi emzirmeye calışcam. yoksa böyle cok zor oluyor cok iyi anlıyorum seni. ne zaman geccek bende bilmiyorum. günde sadece 3 yada 4 defa uzun uykumuz var onun dışında hiç yok