Merhaba bebeğim 1.5 aylık yaklaşık 1 aydır kaka sorunu yaşıyoruz. Haftada bir kez yapıyor. Yaptımıda isal gibi çok fazla yapıyor. Son 10 15 gündürde sabahları 6 dan sonra hep bi ıkınma gerinme halinde. Uykusunda ıkınıp geriniyor o an kızarıp morardığı oluyor mızlanıyor. 1-2 saat sürüyor sonra biraz rahatlıyor gibi. Bu durumu yaşayan var mı? Normal bir süreç mi acaba?