Selam kızlar maalesef ki şu an 42 bedenden ilerleyerek gidiyorum sürekli tayt ,t-shirt giyiyorum hamileyken daha zayıftım sanki :( ince yada kalın kot bakmayı düşünüyorum yüksek bel , kalıplarını bildiğiniz ,biraz daha toparlayıcı kot tavsiyelerinizi almak isterim ✨