morkalp
Link atmayı bilmiyorum. Youtubeda SüperAnne diye bir kanalda var en garantili bebe bisküvisi tarifi adlı bir tarif. Ben onu yapmıştım çok güzel oldu. İsterseniz deneyebilirsiniz. Ama tereyağını 70 gr koymuştum, tarifte 100 küsur gram diyor yanlış hatırlamıyorsam 🥰şimdilik pekmezsiz yaptım ben ama oğlum 8 aylık olunca pekmez de ekleyeceğim 👍🏻