Boniboncuk merhaba, ben sütü direkt olarak vermiyorum çünkü direkt ishal oluyor. Muhallebilerine, keklere filan katarak veriyorum. (1 yaş öncesi sadecs su eklenen tarifler yapıyordum)
Devam sütü kullanmanızı öneririm. Normal sütlerin besin değerleri çok düşük olduğu için sadece midede yer kaplıyor diyorlar. Diş çürükleri, demir eksikliği görülme sıklığı artıyormuş bir de. 1 bardak süt yerine 1 parça peynir daha faydalı diyor doktorlar. 1 kilo peynir 12-13 kilo sütten eldd ediliyor, dolayısıyla besleyiciliği ve kalsiyum içeriği daha yüksek.