Merhaba anneler,emzikle ilgili farklı görüşler olsada ben emzik kullanmak istiyorum ama kızım almıyor🤦♀️ Kısa bi süre tutuyor sonra atıyor ağzından.sizler nasıl alıştırdınız?hangi emziği önerirsiniz? Ne kadar sürede alıştı? Yardımcı olursanız çok sevinirim