Narmin20 Kizlar bugunku testi 5 dakika gecmeden atmisdim, ancak simdi bakdim silik olan biraz daha bilinmis.
Selcan Narmin20 5 dakikadan sonra geçerliliği olmuyor testlerin. Herkes var demiş ama ikinci çizgi yok gibi bisey bilemedim ben ama Rabbım kalbinize göre versin inşallah. Bir kaç gün daha bekleyip kan testi yaptırın en güzeli. Varsa hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alin insallah
Belinaymuhammadi Narmin20 benim bundan daha silik çikmişti hayirli olsun cnm bebişin geliyor erken gebelik testimi bu 🤔
Narmin20 Belinaymuhammadi ben 5 dakika olmadan atmisdim testi, sonradan bakib biraz daha silik oldugunu gordum. Adetimden 3 gun gecti.
Selcan Belinaymuhammadi normalde testlerde 5 dakika lik sonuç diyorlar kağıdında da öyle yazıyor. Hayırlı olsun öyle olmuş sizde ama normalde 5 dakika bekleniliyor. Bu tarz testlerde genelde silik gözüküyor zaten 2 cizgi
Narmin20 Kizlar bugun de test yaptim, yine aynisindan cikti. Biri silik🤦🏻♀️ Anlamadim neden oyle oluyor
Narmin20 https://imgyukle.com/i/OFQ6Ex Atmisdim, sonradan baktim boyle olmus. https://imgyukle.com/i/OFQb8v
papatya011 Narmin20 bence hamilesiniz gebelik olmasa bembeyaz olurdu test bozuk desek hepsinde mı bozuk ki silik çıkıyor biri bozuk olsa öteki doğru olur
Belinaymuhammadi Narmin20 gız testin yemin mi etmesini bekliyon🤪hamilesin cnm hayirli olsun benimki daha silikti telefonun flasindan zor görülüyordu şimdi 8 aya girmemize az kaldi🤭
Narmin20 papatya011 evet ya ben de oyle dusunuyorum😐 ama doktorumla konusdum belli degil dedi, 3 gun sonra yeniden test yap dedi🤦🏻♀️