LadyMarmalade
Hadi ya 1 yıl mı 😳 Bana onlar beyazlayacak demişlerdi bir kaç aya. 7 buçuk ay oldu benimkiler de hala mor kırmızı. Karnımda hiç yok ama bacaklarım ve popom kıpkırmızı, bir de kilo verip derim hafif büzülünce iyice görünür oldular, birkaç kilo vermeden önce derim gerdindi daha az görünüyorlardı 😅 Ben kantaron yağının iyi geldiğini duydum çatlaklara ama pek düzenli kullanamadım 🤷🏼♀️ Kayınvalidem de yazın güneşte yanınca gidiyor beyazlıyor diyor ki onun çatlakları çok olmasına rağmen gerçekten de görünmüyor hiç, yazın her gün denizdedir kendisi 😊 Yazın denize gidip yanınca göreceğim bakalım ben de 😃