Benim bebeğim Kasım’da doğdu ne bere kullandım ne yorgan 🤷🏻♀️ Uyurken odanın serin olması lazım. Sıcak odada uyumak ani bebek ölümü riskini arttırıyor lütfen dikkat edin 🙏🏻
Bence kundak alın ve kundakla yatırın. Hem kolik olursa kundak sancılarına da iyi geliyor. Üstünü de örtmek zorunda kalmazsınız