theAna Selamlar. Travel sistem kullanan anneler puseti kaçıncı aya kadar kullandınız? Ağırlığa göre mi ayarlamak gerekiyor çok bilgim yok, kafama takıldı. Kullananlar ne zamana kadar kullandınız? 😇
nur-nr_123 theAna canm bn prava kullandım puseti 7. Ay hatta 8 kadar bile kullandım çünkü puseti çok büyüktü
birbulutannesi theAna tatlım ben premom aldım acayip memnunum. 14 aylık hala pusetini kullanıyorum diğer koltuğu da hem oturur pozisyon da oluyor alttan mandalı uyuyunca mandalları açıyorum yatak gibi oluyor, 😍
theAna nur-nr_123 ya ben bebekken kullanılıyor sanıyordum ama başkalarında gördüm kullanan var o yüzden merak ettim. Bizimkisi de büyük kullanayım ben de. Teşekkür ederim 😊
nur-nr_123 theAna canm normalde belli bı aya kadar kullanın diyorlar ama bizimki çok büyüktü ben kullandım kemerlerini takip tabiki hatta arabada uyutma konusunda fln çok iyi oldu
theAna nur-nr_123 biz pandemiden dolayı çıkamadık yeni yeni çıkıyoruz çok kullanamadım o yüzden 😂 ben de deneyeyim öyle sever belki 😇
theAna birbulutannesi biz dışarı çıktık bir defa, o açılan koltuğuna yatırmıştım uyurken iyi oluyor da otururken puset daha iyi olur sanırım. Teşekkür ederim 🌸
Linaninannesiii birbulutannesi hay maşallah bizimki uzun ya boydan sığmadı 3. Ayda sığmadı düşün arabaya geçsez alamadık hala şuan 4 aylık😅
geldigelenanne Tommybaby den almıştım çok pişmanım 😂 keşke normal bebek arabası alsaydım. Çok kullanışlı gelmedi bana 🤦🏼♀️
theAna geldigelenanne ben de pişman oldum normal alsaydım keşke diye. Pandemiden çıkamadık kaldı evde 🤦🏻♀️ gezeriz diye hefes etmiştim hayaller hayatlar…
geldigelenanne theAna görüntüsüne aldandım ve hamileliğin riskliydi internetten almak zorunda kalmıştım, çok kullanışsız. 15 aylık olduk yasaklar bitene kadar da baston a biner artık nappiimm🤷🏼♀️
theAna geldigelenanne benim de çok hoşuma gitmişti.. Ben de büyüyünce baston almayı düşünüyorum böyle zor
ecemm-6161 theAna çıkar canım bu yaz havalaronda valla ben onunla rahat ettim 😂😂 hervyere onunla gidiyorum cok rahat