Minikoalamm normalde 1,5 2 saatte 1 uyutmaya çalışıyorum ben ama daha fazla uyanık kalmak istiyor artık bişeylere bakmak dışarı çıkmak istiyor. Sabah 7 gibi kalkıyor sonra 8:30 da uyuyor 9:15 te uyanıyor 10:30 11:00 gibi tekrar uyutuyorum 12 gibi kalkıyor sonra 3 gibi yatıyor 45 dk uyuyor hep maalesef :( akşama kadar böyle 21:00 da da gece uykusuna geçer sadece 2 saatte 1 emmeye uyanır. Ben her gün parka götürüyorum oradaki çocuklara oyuncaklara bayılıyor evde ağlıyor dışarda sürekli kahkaha 😂 oyuncaklar aldım onlarla da anakucağında yarım saat kadar oyalanıyor onun dışında hep kucakta gezme 😅